چرا زرین‌پلاس

چرا اپلیکیشن کش‌بک زرین پلاس را انتخاب کنیم؟

چرا زرین‌پلاس؟

زرین پلاس یکی از برنامه‌های پرطرفدار ایرانی است که میلیون‌ها کاربر دارد. مهم‌ترین ویژگی زرین پلاس که باعث محبوبیت آن بین کاربران شده، ارائه خدمات کش بک در ایران است. در واقع زرین پلاس بین کاربران تحت عنوان اپلیکیشن کش بک هم شناخته می‌شود. اما کش بک یعنی چه؟ زرین‌پلاس چه خدمات دیگری ارائه می‌دهد؟ آیا زرین‌پلاس معتبر است؟ زرین پلاس چه برتری‌هایی نسبت به رقبایش مثل بلوبانک دارد؟ با ما همراه باشید تا با معرفی جامع زرین پلاس به تک‌تک این سؤالات پاسخ دهیم.

نصب اپلیکیشن زرین‌پلاس از کافه بازار

 

دانلود زرین‌پلاس از کافه بازار

زرین‌پلاس چیست؟

زرین پلاس یک اپلیکیشن کش بک موبایلی برای خرید و پس‌انداز است که توسط شرکت اطلس پرتو آسیا و زیرمجموعه هلدینگ زرین طراحی و راه‌اندازی شده است. این برنامه با هدف ترویج فرهنگ پس‌انداز و تشویق مصرف‌کنندگان به خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، خدمات متنوعی از جمله بازگشت نقدی وجه در هر خرید (کش بک) ارائه می‌دهد. در واقع زرین پلاس به عنوان یک برنامه معتبر کش بک در ایران شناخته می‌شود؛ اما علاوه بر این خدمات متنوع دیگری را هم ارائه می‌دهد.

خدمات و قابلیت‌های اپلیکیشن کش بک زرین پلاس

زرین پلاس خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهد. این خدمات و قابلیت‌ها عبارت‌اند از:

۱. کش بک (Cashback)

اصلی‌ترین ویژگی زرین پلاس، ارائه خدمات کش بک یا بازگشت نقدی وجه است. به این صورت که هر بار کاربر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد زرین پلاس خرید کند، درصدی از مبلغ خرید به حساب کاربر بازمی‌گردد. کاربران می‌توانند این مبلغ بازگشتی را به صورت نقدی برداشت کرده یا از آن برای دریافت سایر خدمات داخل اپلیکیشن مثل خرید شارژ استفاده کنند.

۲. دریافت اعتبار خرید

کاربران زرین پلاس می‌توانند بدون نیاز به ضامن یا وثیقه، تا سقف 5 میلیون تومان از فروشگاه های زرین پلاسی خرید اعتباری کنند. کاربران میتوانند با این اعتبار کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه های طرف قرارداد زرین پلاس بخرند. این اعتبار بدون هیچگونه کارمزد یا سود به صورت اقساطی از کاربر بازپس گرفته میشود.

 

۳. دریافت وام

امکان دریافت تسهیلات مالی و وام‌های کم‌بهره از طریق زرین پلاس وجود دارد. مشتریان می‌توانند تا سقف 50 میلیون تومان وام دریافت کنند. این وام در قالب کارت اعتباری یا شارژ کیف پول زرین پلاس به کاربران ارائه می‌شود. با توجه به این که سقف وام تنها 50 میلیون تومان است معمولاً برای خرید کالاهایی همچون لوازم خانگی، موتورسیکلت و دوچرخه، طلا یا کالای دیجیتال همچون لپ تاپ و موبایل کاربرد دارد.

فرایند اعتبارسنجی کاربران برای دریافت این وام از طریق سامانه اعتبارسنجی ایرانیان انجام می‌شود و همه کاربرانی که سوابق مالی قابل‌قبولی دارند (عدم بدهی مالیاتی، چک برگشتی یا قسط عقب‌افتاده) می‌توانند از این وام استفاده کنند.

۴. دریافت کوپن تخفیف

برای خرید مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌توانید از زرین پلاس کوپن تخفیف دریافت کنید. زرین پلاس کوپن تخفیف بسیاری از فروشگاه‌های محبوب حضوری و اینترنتی را به صورت اختصاصی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این کوپن‌ها با کد تخفیف‌های عمومی که در سایت‌های دیگر ارائه می‌شوند متفاوت هستند.

۵. امکان خرید شارژ و بسته اینترنت

موجودی کیف پول زرین پلاس می‌تواند به خرید شارژ تلفن همراه، بسته اینترنت و سایر خدمات ارتباطی تبدیل شود. کیف پول زرین پلاس را خود کاربر می‌تواند شارژ کند. از طرفی مبلغ کش بک بعد از هر خرید به کیف پول زرین پلاس واریز می‌شود. بعضی کاربران ترجیح می‌دهند این مبلغ را نقدی دریافت کنند اما برخی دیگر اعتبار کیف پول را صرف خرید شارژ و بسته اینترنت می‌کنند.

چرا زرین‌پلاس را انتخاب کنیم؟

همان‌طور که دیدیم زرین پلاس خدمات زیادی ارائه می‌دهد و کار چند اپلیکیشن را در یک اپلیکیشن سبک با رابط کاربری ساده ادغام می‌کند. اما این خدمات واقعاً چه مزایایی برای کاربر دارد؟ استفاده از زرین پلاس برای کاربران دارای مزایای زیر است:

۱. پس‌انداز در هر خرید

با زرین پلاس می‌توان در هر خریدی پس‌انداز داشت. این اپلیکیشن کش بک برای هر خرید مبلغی را به کاربر برمی‌گرداند و از این طریق کمک می‌کند تا کاربر در هر خرید مبلغی را پس‌انداز کند.

۲. خرید آسان و به‌صرفه

امکان خرید آسان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر و همچنین بهره‌مندی از کوپن‌های تخفیف اختصاصی، خرید کالا را مقرون‌به‌صرفه می‌کند.

۳. خرید اعتباری کالا

کاربران زرین پلاس بدون نیاز به وثیقه و ضامن، می‌توانند اعتبار خرید و تسهیلات مالی دریافت کنند و از فرصت‌های خرید استفاده نمایند.

۴. کاهش هزینه‌های جاری

امکان تبدیل موجودی کیف پول (کش بک) به شارژ تلفن همراه و بسته اینترنت، باعث کاهش هزینه‌های ماهانه می‌شود.

۵. بهره‌مندی از حمایت مالی هلدینگ زرین

پشتوانه مالی قدرتمند هلدینگ زرین، ضامن امنیت و پایداری خدمات زرین پلاس است؛ بنابراین با خیال راحت می‌توانید به زرین پلاس اعتماد کنید.

 

دانلود اپلیکیشن زرین‌پلاس

همان‌طور که اشاره کردیم زرین پلاس در قالب یک اپلیکیشن موبایلی ارائه می‌شود. این اپلیکیشن کش بک را می‌توانید به صورت رایگان دانلود کنید. نسخه اندروید زرین پلاس در گوگل‌پلی و بازار موجود است. برای دریافت نسخه iOS برای گوشی‌های آیفون هم می‌توانید به سیب اپ مراجعه کنید.

نسخه تحت وب زرین پلاس نیز برای کاربرانی که ترجیح می‌دهند اپلیکیشن را نصب نکنند یا امکان نصب اپ را ندارند در دسترس قرار گرفته است.

چگونه از زرین‌پلاس استفاده کنیم؟

راه‌اندازی و استفاده از زرین پلاس بسیار ساده است:

۱. نصب اپلیکیشن زرین‌پلاس

در مرحله اول باید جدیدترین نسخه اپلیکیشن زرین پلاس را از طریق راه‌های گفته شده دانلود و نصب کنید.

۲. عضویت و ورود به اپلیکیشن

پس از نصب، می‌توانید با واردکردن شماره موبایل در اپلیکیشن ثبت‌نام کنید و پس از دریافت کد تأیید، وارد حساب کاربری خود شوید.

۳. افزودن کارت‌بانکی

برای دریافت کش بک، لازم است شماره 16 رقمی کارت‌بانکی مورد استفاده خود را در اپلیکیشن ثبت کنید. اگر از چند کارت مختلف استفاده می‌کنید جای نگرانی نیست. زرین پلاس به شما امکان وارد کردن 11 شماره کارت مختلف را می‌دهد.

۴. پیداکردن فروشگاه‌های نزدیک

می‌توانید با استفاده از نقشه داخل اپلیکیشن، فروشگاه‌های زنجیره‌ای همکار زرین پلاس را در اطراف محل زندگی خود پیدا کنید.

۵. خرید و دریافت کش بک

پس از خرید از این فروشگاه‌ها، درصدی از مبلغ خرید به کیف پول شما بازگردانده می‌شود. این مبلغ بلافاصله بعد از خرید به شما بازگشت داده می‌شود و قابل برداشت است. درصد کش بک بسته به فروشگاهی که انتخاب می‌کنید متفاوت است و در برخی موارد به سقف 40 درصد هم می‌رسد.

6. واریز کشبک به حساب بانکی

زمانی که این مبلغ به 10 هزار تومان برسد می‌توانید درخواست برداشت نقدی بدهید تا این مبلغ مستقیماً به کارت بانکی شما منتقل شود.

علاوه بر این می‌توانید اعتبار کیف پول را به کوپن تخفیف یا شارژ و بسته اینترنت برای سیم‌کارت تبدیل کنید.

عضویت در زرین پلاس بدون اپلیکیشن

برای عضویت در زرین پلاس و ثبت کار برای دریافت کش بک می‌توانید از این روش هم استفاده کنید:

شماره 16 رقمی کارت بانکی خود را به شماره 10008318 پیامک کنید.

عضویت کسب‌وکارها در زرین پلاس

علاوه بر کاربران عادی، صاحبان کسب‌وکار نیز می‌توانند با عضویت در زرین‌پلاس از خدمات متنوع این برنامه بهره‌مند شوند. بعد از نصب اپلیکیشن اطلاعات کسب‌وکارتان را وارد کنید. بعد از ثبت اطلاعات کارشناسان زرین پلاس با شما تماس خواهند گرفت. به همین سادگی می‌توانید عضوی از خانواده چند هزارتایی زرین پلاس شوید.

مزایای زرین پلاس برای کسب‌وکارها

همه کسب‌وکارها چه حضوری و چه اینترنتی می‌توانند در زرین پلاس عضو شوند؛ از سوپرمارکت، میوه‌فروشی و نانوایی گرفته تا بوتیک‌ها، مراکز فروش یا تعمیرات گوشی و موبایل، فروشگاه‌های لوازم‌خانگی و حتی آرایشگاه‌های مردانه و زنانه. مزایای همکاری با زرین‌پلاس برای کسب‌وکارها عبارت‌اند از:

افزایش سهم بازار

وقتی کسب‌وکارتان را در زرین پلاس ثبت کنید، اطلاعات شما در نقشه به کاربران نشان داده می‌شود و به همین طریق کاربران بیشتری با کسب‌وکار شما آشنا می‌شوند. از طرفی با ارائه کش بک و سایر تسهیلات، مشتریان تشویق می‌شوند به جای رقبا از شما خرید کنند.

افزایش فروش

سیستم کش بک با بازگشت نقدی درصدی از مبلغ خرید بعد از هر بار خریدکردن، مشتریان را تشویق می‌کند تا به دفعات بیشتری از شما خرید کنند و همچنین، شما را برای خریدهای بزرگشان انتخاب کنند.

افزایش مشتریان وفادار

سیستم ارتباط هوشمند با مشتریان زرین پلاس به شما این امکان را می‌دهد که به لیستی از مشتریان خود دسترسی داشته باشید و با ارسال پیامک، تخفیف و اطلاع‌رسانی جشنواره‌ها و تخفیف‌ها آن‌ها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

باشگاه مشتریان اختصاصی

شما با عضویت در زرین پلاس به یک باشگاه مشتریان اختصاصی دسترسی دارید که از طریق آن می‌توانید علاوه بر مدیریت مشتریان و جمع‌آوری داده‌های ارزشمند، نه‌تنها مشتریان فعلی را به مشتری وفادار تبدیل کنید؛ بلکه کسب‌وکارتان را به مشتریان بالقوه جدید معرفی کنید.

انواع باشگاه مشتریان

دریافت تسهیلات بانکی

علاوه بر موارد ذکر شده با عضویت در زرین پلاس می‌توانید از تسهیلات بانکی اختصاصی بهره‌مند شوید.

دریافت بیمه تکمیلی

یکی از خدمات زرین پلاس برای کسب‌وکارها ارائه بیمه تکمیلی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با زرین پلاس تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

از کجا شروع کنیم؟

برای شروع همکاری با زرین پلاس و قدم گذاشتن در مسیر رشد به صفحه کسب‌وکارها در سایت زرین پلاس مراجعه کرده و فرم اطلاعات را پر کنید یا مستقیماً با زرین پلاس تماس بگیرید.

خودتان امتحان کنید

زرین پلاس با ارائه خدماتی نوین مانند کش بک، اعتبار خرید و تخفیف‌های اختصاصی، خرید را برای مشتریان خود آسان‌تر، مقرون‌به‌صرفه‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌کند. در این مقاله سعی کردیم همه مزایا و امکانات اپلیکیشن کش بک زرین پلاس را به شما امتحان کنیم. پیشنهاد می‌کنیم حالا که زرین پلاس را بهتر می‌شناسید حتماً آن را امتحان کنید. نصب و استفاده از برنامه زرین پلاس کاملاً رایگان است و شروع کار با آن نهایتاً 5 دقیقه وقت می‌گیرد.

حتماً بعد از امتحان کردن اپلیکیشن زرین پلاس نظرات و پیشنهادهای خود را با ما و سایر مخاطبینمان در میان بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.