روش های تخفیف گرفتن از افق کوروش

تخفیف به صورت برگشت درصدی پول بعد از خرید یا کَش بَکcashback   برای همه یک اتفاق جذاب و لذت بخش است.

در این مقاله روش گرفتن تخفیف از راه بازپرداخت نقدی به کمک زرین پلاس بدون نیاز به کدتخفیف را به شما می گوییم. استفاده از زرین پلاس علاوه بر اینکه هیچ هزینه‌ای ندارد خرید کردن را برایتان به یک راه پس انداز تبدیل میکند. مثل یک قلک پس انداز همیشه همراه. کافیست مراحل ساده ای که می گوییم را انجام دهید

آنچه در این مقاله می خوانید:

نصب اپ زرین پلاس

ثبت نام در اپ زرین پلاس

جستجوی فروشگاه های افق کوروش اطراف

خرید حضوری از افق کوروش

خرید آنلاین از افق کوروش

نقد کردن و درخواست برداشت cash back

بسیاری از افراد برای گرفتن تخفیف افق کوروش کد تخفیف تهیه میکنند. به عنوان مثال ” تخفیف 50 هزار تومانی افق کوروش ”  در اکالا یک تخفیف کوچک خوشمزه است که بعضی سایت های تخفیف به شما میدهند و شما به شرطی که بالاتر از مبلغی مثلا بالای 200 هزار تومان خرید کنید آن کد تخفیف 50 هزار تومانی را می توانید استفاده کنید. ولی در زرین پلاس نیازی به این کار نیست.

در اپلیکیشن تخفیف زرین پلاس شما به ازای هر  مقدار خرید تخفیف می گیرید. هرچه تخفیف بیشتر پس انداز بیشتر ! اینجا شما فقط چیزهای مورد نیازتان را نمیخرید بلکه با خریدهایتان پول هم میخرید. کافیست به زرین پلاسی ها بپیوندید و بعد همان خریدهای همیشگیتان را از فروشگاه های عضو زرین پلاس مانند افق کوروش انجام دهید و تخفیف بگیرید.

در بسیاری از روش های تخفیف شما اگر از مبلغی کمتر خرید کنید  آن خرید شما تخفیف به صورت کُشبَک یا بازپرداخت نقدی را ندارد و همینطور اگر از مبلغی بیشتر خرید کنید باز این تخفیف را به شما نمیدهند ولی در زرین پلاس این مشکل وجود ندارد و شما با خیال راحت هر مبلغی که خرید کنید کش بک به شما برمیگردد.

فقط کافیست چند دقیقه زمان بگذارید و مراحل ساده زیر را انجام دهید تا با اپلیکیشن زرین پلاس به راحتی از فروشگاه های افق کوروش تخفیف بگیرید.

نصب اپلیکیشن زرین پلاس

اپ رایگان زرین پلاس را می توانید از لینک های زیر دانلود و نصب کنید.

دانلود زرین پلاس از کافه بازار

ثبت نام در زرین پلاس

بعد از نصب، اپ زرین پلاس از شما می خواهد شما موبایلتان را وارد کنید. بعد کد تاییدی که به شما پیامک می شود را وارد کنید. در صفحه بعدی نام و نام خانوادگیتان را بنویسید. اگر از طریق دوستانتان با زرین پلاس آشنا شده اید و به شما “کد معرف”  داده اند آن کد را در اپلیکیشن وارد کنید چون در همین ابتدا حساب شما  30 هزار تومان شارژ می شود که می توانید با آن هم خرید کنید.

اپلیکیشن زرین پلاس

در نوار پایین روی بخش “کارت ها” کلیک کنید. در این قسمت لازم است برای گرفتن تخفیف و بازگشت کشبک شماره کارت بانکی که می خواهید در افق کوروش یا هر فروشگاه دیگری با آن خرید کنید را وارد کنید. با زدن گزینه + میتوانید کارت دیگری هم اضافه کنید و بیش از یک کارت را وارد کنید.

تخفیف افق کوروش

 

جستجوی فروشگاه های افق کوروش اطراف

اگر میخواهید حضوری از افق کوروش خرید کنید در این قسمت می توانید نزدیک ترین فروشگاه افق کوروش را روی نقشه پیدا کنید. برای این کار اول جی پی اس گوشیتان را فعال کنید بعد به صفحه “خانه” در اپ زرین پلاس برگردید، از گزینه های اصناف گزینه “سوپرمارکت” را انتخاب کنید.

در صفحه بعدی در نوار “جستجو” بنویسید “افق کوروش”. اپلیکیشن زرین پلاس تمام فروشگاه های افق کوروش شهر شما که تخفیف میدهند را به ترتیب نزدیک بودنشان به شما فهرست میکند. زیر نام هر فروشگاه نوشته شده که چند متر با شما فاصله دارد. روی نزدیک ترین فروشگاه کلیک کنید.

در صفحه بعدی میتوانید ببینید که فروشگاه افق کوروش مورد نظر باز است یا نه و در قسمت “بازخوردها” می توانید نظرات کاربران درباره آن فروشگاه را بخوانید. باکلیک روی دکمه “مسیریابی” نرم افزار گوگل مپ گوشی شما برای مسیریابی باز می شود.

زرین پلاس

خرید حضوری از افق کوروش

به فروشگاه فیزیکی افق کوروش مورد نظرتان بروید و با همان کارت یا کارت های بانکیتان که در اپ زرین پلاس ثبت کردید خرید کنید. دقت کنید کش بک یا بازپرداخت نقدی تخفیف تنها در صورتی به شما تعلق میگیرد که خرید با همان کارت های ثبت شده در اپ زرین پلاس انجام شود.

کسب و کارهای ثبت شده در زرین پلاس بعضا تا 40% کشبک دارند.

خرید آنلاین از افق کوروش

برای خرید آنلاین از افق کوروش به وبسایت  آن به آدرس okcs.com بروید و از قسمت “نصب اپلیکیشن” اپ آن را نصب کنید یا به صفحه خرید آنلاین  آن به آدرس okala.com بروید. پس از ثبت نام، و انجام مراحل خریدتان یعنی انتخاب آدرس تحویل و فروشگاه مورد نظر و افزودن محصولات به سبد خرید به صفحه پرداخت بروید. اینجا دقت کنید که گزینه “پرداخت آنلاین” را انتخاب کنید و در صفحه درگاه پرداخت بانکی با کارتی که شماره آن را در زرین پلاس ثبت کردید پرداخت کنید.

اپلیکیشن زرین پلاس

نقد کردن تخفیف و درخواست برداشت

تخفیف شما به صورت بازپرداخت نقدی  به حسابتان یا همان کش بک است. برای نقد کردن این تخفیف کافیست در حساب کاربری شما بیش از 10 هزار تومان باشد. در صورتی که درخواست برداشت خود را ثبت کنید کش بک  تا ساعت 9 صبح روز بعد به حساب بانکی شما واریز می شود. با انتخاب گزینه “برداشت” در صفحه اول اپلیکیشن به صفحه وارد کردن مبلغ بازپرداخت می روید.

زوش هایی تخفیف از کوروش

اپ زرین پلاس را دانلود کنید و پس از انجام مراحلی که گفتیم دیگر همیشه تخفیف افق کوروش بگیرید.

در صورتی که سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا پاسخ بدهیم.

با ما در پشتیبانی کاربران به شماره 02192008107  تماس بگیرید

یا در اینستاگرام  زرین پلاس به آدرس instagram.com/zarinplus پیام دایرکت بفرستید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.